сряда, 1 април 2020 г.

ПРОМОПРОРОЧКА





Подариха ми подаръчен ваучер, промо, с промо код.Един ден имах свободно време и си уговорих час. Толкова съм отвеян, че дори не съм разбрал за какво става въпрос.
Отидох с нагласа, че е нещо свързано с личностното, така модно напоследък, развитие и нещо, свързано с бъдещето ми.
Подаръкът е по повод моята петдесетгодишнина, от близък роднина, сериозна и земна личност.
Речено-сторено
Преобърнаха ми се представите като асистентката ме покани да вляза!
Типичен декор от комедия с мадам гледачка на таро!
Висящи амулети, огромен полилей с висулки и приглушена светлина, оная масичка с буквите за говорене с духовете, купчина буркани с надписи на странен език, книги с кожени подвързи, кристално кълбо, голяма кръгла маса, препарирани животни, скелет...и черна котка, наричана луци! И червени пердета на зиг-заг линии, сякаш изскочили от филм на Линч!
Само жената не беше от съответния етнос!
Съвсем обикновена възрастна жена с къса прическа, очила, без грим, обици, гривни и други украшения.
Плетеше! От тия старите дантели!
Бях изумен! Къде попаднах,  по дяволите!
Всъщност - в една стара невзрачна къщурка с добре поддържан двор и градинка,непосредствено до голям и оживен булевард и парк. Звучеше и тиха музика.
Жената не изпадна в транс, както очаквах, а с благ и делови тон ми изясни какво ще се случи.
Всъщност повечето време тя ми задаваше въпроси, аз отговарях, тя кимаше, плетейки и задаваше следващ въпрос.
Свърши и едното кълбе, и ме помоли да и потърся в една кошница следващото, като се обърнах да и го подам, сякаш нещо я бе обладало.. .
Лицето и стана каменно, говорът се промени към дрезгав шепот, а думите и сякаш ми бяха познати и дълго нашепвани.
Много неща изговори...мешаше книжовен език и поне два диалекта.
Стаята също изглеждаше променена и някак ненатрапчива.
 В един момент настъпи тишина.
Бабата каза, че имам последен въпрос и и е време да се приготвя за следващия посетител.
Нямах.
Единственото,  което ми  хрумна, бе да питам за вируса.
Тя се усмихна...
        ­­­­­Адна слепа и сиротна пророчка кажала "чумата ки си бега, кога се напълни студениот азовир, и тогава ората ки ги свалат кулотите от главите си"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар