понеделник, 23 март 2020 г.

как се пилотира боинг 737 от хоум офис

говорим си пилота, колегата на керката...питам го дали ще лети - да, утре. продължавам - верно ли от хоум офис ще пилотира боинг 737. невъзмутимо отговаря - да, с видеоконферентна връзка...хрумва ми да питам, ами ако стане нещо с интернета...пак невъзмутимо отговаря - първият офицер поема! 🙃👍🤝
с момчето си имаме и други закачки - накара ме да ям октопод наскоро... някой в българия го беше излъгал да пробва шкембе, и сега е подозрителен към ориенталската кухня. като ме пита, харесах ли октопода, сготвен със специален сорт ориз, му казах, че е като шкембето в агнешката дроб-сарма.
също наскоро заедно гледахме моята голяма гръцка сватба, и, след филма, му предложих агнешката главичка, която в същия ден бях купил от месарницата.
отказа.
луиш и семейството му ни гостуваха на коледа и донесоха огромна риба, традиционно португалско коледно ястие. не разбрах точно каква беше, наричаха я кодфиш.
сега се чудя какво да им пратим ние за коледа като ответен жест.
може би кози бут, или нещо такова?
отворен съм към предложения

Няма коментари:

Публикуване на коментар