вторник, 14 май 2019 г.

отричаш ли се... отричаш ли... отричаш...

душата ми е на петна
от толкоз чужди болка
горест и тъга
крада души,
кръпки правя с тях
във моята глава
аз съм хаос...
и суматоха...
и вечният геврек...
погазвам правила,
бъг системен...
вирус, код зловреден, червей черен
а душата ми е сатана

всъщност две души са,
три дори...
безчет...
за всеки час си имам по една...
аз съм лъжата...
аз съм на разкола бащата
...аз съм вирус, код зловреден, червей черен
и душата ми е сатана!

ям сурово месо...
и пия,
пия души
невидим съм в краката ти...
скачам и внезапно взломявам ти главата...
и бързо тръгвам...
че дебне ме света
да ми направи хайка
щот погазвам правилата
и чак псува ме на майка

...позна...
...аз ще да съм сатаната,
но кой ме направи такъв...
отричаш ли се от сатаната...
отричаш ли се...
отричаш ли...
отричаш...

Няма коментари:

Публикуване на коментар