неделя, 5 май 2019 г.

КАК СЕ КАРА ЕЛ.КОЛА


-----
Днес направих един тур с тесла. Е, преувеличих малко. Всъщност беше нисан . И за тура преувеличих. Минах 70 метра, обърнах и обратно. Докато обръщах, завъртях глава назад, както ме е учил инструкторът, малко след това пилотът/наемателят на колата и наистина пилот/ ми показа екран, колкото на таблет на конзолата.
Ми да, камера! Усмихнахме се и двамата, обратно по маршрута и паркирах. Щях да кажа че дори и гумите не чувах, ама повече от 20 не вдигнах. Оказа се, че родителите на пилота имат тесла /не, не е българин/.
То и племенника има ел.кола, ама не мога да влезна в нея, обаче му пробвах ховърборда и тръгнах назад. Ма нямаше травми!
Трябваше да влизам на работа. Не съм споменавал, ама сме нещо като в концлагер. Закъснения са крайно нежелателни, но само за най-низшия състав. И си ги отработваш!
Звъни един приятел, и му се хваля веднага "карах тесла".
Той е трезвомислещ и скептик и не вярва! Добре де, Мите, нисан беше.
"Електрокар нали си карал"! Всъщност повече часове имам на мотокар, и му отговарям "ама това е по-бързо, по тихо и вози пътници".
А дори не успях да разгледам таблото, ако не беше пилотът, нямаше и да тръгна доста дълго време.
Оставете инструкции на български бе, хора!
Скоростите бяха на нещо като тъчпад, предна и задна пробвах, ма имаше и още.
 Ей, кой е гледал Стар трек може да си представи на какво попаднах! Жалко, че не направих втори тур.
Току-що погледнах,продават се наоколо, даже първата обява е за кола с бг регистрация.
Ма това паркирало и само!

Няма коментари:

Публикуване на коментар