четвъртък, 27 април 2023 г.

селска му работа!

железарията, натоварено, нахълтвам за трети път, старата "стоковедка" оставила некво кифле, от тия с маникюрите, кат за място с 1000 души население цял ден е навалица, "мека връзка 3/8 3/8 женска женска", 50 см, кифлето не го говори езика, посяга към телефона, от тия големите, дет струват повече от колата ми...не се свързва естествено,... "не знам"..., "ясно, мога ли да си потърся...", на петата минута съм фиксирал нужното и се чудя как госпожичката ще разбере цената, разбира я бързо, оставили са списък, пита ме "как го намери"...осем години по складове и търговия, дневен оборот 30 хил. на сектор и 200 хил. на един 22 септември преди десетина години и стотици ревизии, оставаше и да не намеря нещо в селско магазинче, още съм като кръстоска между хрътка и териер между инструменти и джунджурии ма в молове не се оправям дори и в спортните стоки...в крайна сметка пълнещ механизъм заменен, два теча фиксирани, баня суха, всичко заспива и хазяйката доволна...остава най-трудното - някой да прибира и чисти след мен... дали да не си сменя професията...водопроводчик ми изглежда приемливо, най-накрая влизам да се къпя...deja vu, ей цял живот френски...май минавам на дагестански, по ще ми полезен вероятно...та френското изразче...няма топла вода, навън е 27 целзий, слънчевият колектор...150 литра нещо го няма, тамън се нагласям да спра да се калявам и и идва подобие на топла вода...върви ми...то и водката в багажника за екстремни случаи е по-топла от тая вода, ма вече ми е набъбнала кожата...няма кой да ме поздрави с "добре дошъл отново в клуба на потребителите на чист алкохол", но мястото ми се пази и набързо навксвам с членския внос, нищо, имам още две алтернативи...а и селският хипермаркет е добре зареден откъм спиртни отрови...има даже и банкомат...планът - натрясквам се набързо, та довечера за литургията да бъда трезвен и максимум с главоболие, не съм ги забравил още нещата...нищо, че отдавна не съм си плащал членския внос...чистене на кола отвътре и хранене зарязвам директно за утре...багажът ми е готов,... наздраве...

Няма коментари:

Публикуване на коментар