вторник, 25 януари 2022 г.

Балконът с изглед към изгряващото слънце

Ей, то обед станало! ...а още не съм закусил...

                                   карай, ако сте гладни - черпя с това!

0.jpg
Лека преработка на оригиналната ми рецепта спагети Люлинезе.
Тази я кръстих Балконът на изгряващото слънце, че балконът на туршиите и изгряващото слънце загуби с точно един глас. При мен всичко се гласува, резултатът - 100% гласували и пълно единодушие!
Рецептичката е бърза, и лека. Точно като джоба ми.
Тук японската нотка е от соевия сос, произведен в полша, и оризовите спагети, произведени незнайно къде. Рецептите не ги патентовам, понеже съм привърженик на криейтив комънс споразумението, както и на други безплатни неща/справка г-н линукс торвалдс/. Не, че не си плащам в тоя живот!
Плащам, и още как!
Все-още не се е обособила самостоятелна секция в блога 101-а кулинарни пози, перверзии, вариации и импровизации. Остана си с само с идеята за името.
Но, в крайна сметка, снощи стигнах до извода, че тъй-нареченият блог си е един микс, от неща, които вълнуват само мен, няма да си правя усилия да категоризирам, разделям и настанявам в отделни секции.
Микс, а! Хипстър Петър така ли вика на гювеча?
А, тази чудесия ще бъде полята със сироп мохито! Безалкохолен!
Не в буквалния смисъл...
Ваш весел готвалан хипстър петър
пп
колебаех се с коя песен да гарнирам мохитото -това, или едно момче от люлин, по-известна в изпълнение на е. димитров, с лека корекция - ню орлеан! продуценти, какво да ги правиш! с тях на глава се не излиза! при гласуването тъжният клоун пити/ей, и тоя адаш, ще му пратя една ракия за именния ден!/ спечели точно с един глас!



Няма коментари:

Публикуване на коментар