вторник, 19 май 2020 г.

...две историйки за някакъв конкурс...

наскоро се хванах да пробвам дали мога да направя нещо по задание с определен минимален обем.
скалъпих за всеки случай две историйки.
ето ги:

ПЕТДЕСЕТ И ПЕТ ПРЕДМЕТА

Будя се полуумрял. Всичко ме боли. Не съм махмурлия. Просто съм недоспал.
Не пия. Дори кафе. Легнах късно, празнувах снощи. Станх на петдесет и пет. Около мен са разположени предмети. Дреболии, сувенири, котешки играчки.
Котката наблюдава съсредоточено , върти муцуна, сякаш брои.
Излиза от стаята... връща се, оставя върху тефтера химикалка.
Броя джунджурийките...Мамка му...
Брей!


########################################

ДНЕС СЕ КАЗВАМ ДЖАК

Имам много имена. Безсмъртен съм.
Не знам защо.
Открай време е така.
Изглеждам смотано, но мога да съм опасен. Мога и да не съм. Понякога превръщам желанията на хората в действителност. Въпрос на настроения, или моментни чувства.
- Ей, ти знаеш ли кой съм, бе!
Упс, вече подивявам!
Днес се казвам Джак. Джак дъ рипър

Няма коментари:

Публикуване на коментар