четвъртък, 13 февруари 2020 г.

ДА ТИ ИЗЛЕЗНЕ КЪСМЕТЪТ...


ше хода на бар. кока рола му викат. петя става на 50. първо има вечеря после на автършейв у клуба. петя е много мила. работим заедно. тя рисува. веднъж ми прави портрет и ми го подари. има малка татуировка. обича да танцува и слуша сатанинска музика. понякога е тъжна, но и тогава се усмихва. обеща да ми подари китара и като бях болен ми даде лекарства, пилешка супа, и една книга за викинг конг. като я прочета ще ми даде за форесгъмп. тя е добра и като и счупих чашата за кафе неми се кара.
аз съм осиновен, гледаха ме в комуна. гледаха и много коноп. кръстили са ме хари. на рабата като питаш за хари сичките ме знаят. хари сектанта съм, хигиенист.
боби технолога ми каза да се облечем хубаво и че може да ми излезе късмета тази вечер. имам поло, само да го чиста от козината, че куче и котка много го харесват да спят върху него. то котето е на кучето, че си го намери една вечер. кучето е на дъщерята на хазаина, ма тя живее в чужбината и ми го дава. ше туря и белите мокасене, ония с пискюлите, имам и кожено сако, истинско, ма ми е много големо. кои дънки да избера? арсачето или вермани? вермани тръгна да ги глади хазайката и като заговори по телефона щеше пожар да стане. на арсачето пък изпуснах филия с лютеница преди да излезна и стана едно червено сърце. боби технолога сигур това имаше предвид като каза за късмета. ма аз късмет имам. запознах се един голем човек, понекога му чистим офиса. води ме да ми купи 46 сим карти и ме направи управител на 17 фирми. замалко и с неква рационална лотария да ме уреди, ма другия чорбаджи отишъл у мубай. щех и две банки да имам, ама друг път, като се върнел банкера от белград. сега чакам некой ицко за едни мини, ама първо и и той да си доде.
обух си анцуга bass, те колегите ми го подариха. за рождения ми ден събират пари да ми купат армициани панталон, на шарки кат на ловците, турих и една бела риза, фанах кучето и айде...лесно намерих бара, ма не ме пускат. с анцуг и куче не можело...алооу аз с тоя анцуг на ендекато съм ходил! на депесето и садвичи ми даваха, и десет лева, само требваше да плескам с ръцете, като и другите плескаха!
само снимах тортата, че точно пристигна. ще и тура снимката и вие да я видите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар