четвъртък, 13 февруари 2020 г.

...още за светиня му трифон-валентин...



Моят приятел 101vitamin, или както го знаят в квартала, Мимчо, стои умислен пред блока...кучето му Уинона Рондъл Райдър си души нещо наоколо, а той не ме забелязва. Най-просташки го тупвам по рамото.
-Аа, здрасти!
-Какво си се умислил?
- Утре било Трифон-Валентин.
Той, откак гледа една служба на папата наживо и сериала “Новият папа” си е половин униат, и дори знае няколко фрази от молитви на латински. Явно и с този празник униатства...
–Уинона ме все ме врънка за съвместен бизнес...Виж кво ми хрумва! Никакви инвестиции за начало, освен малко реклама. И нея засега няма да я ангажирам!
Те с Уинона се запознали преди време в Луковит, докато Мимчо бил там на ученическа бригада в консервния завод и си поддържат връзка. Ама това е друга история...Само ще кажа, че тя, преди да стане звезда, като тийнейджърка си беше татуирала “Мимчо завинаги”. Той пък си кръсти новото куче на нея и тя избесня!
- Сигур си попадал на тия оферти срещу еди-колко си лева идват фалшиви полицаи на празник и те арестуват. Това е все по женски празници. Не знам колко са сериозни, ама аз ще таргетирам дамска целева група.
- Луд ли си, откъде ще намериш патрулка? Или ще ходиш да ги отвличаш с “теслата”.
Така си е кръстил електрокара.
-Не, бе! Офертата е за прекарване на романтичен следобед за самотни жени.
-С теб ли? Ако имаш две клиентки накуп? Аа, няма да ме караш да ставам жиголо, кретен такъв!
-Не! Офертата е разходка в парка с Уинона, пикник и федербал! Утре ще е хубаво време, а за осми март още не съм проверил. Само ми помогни с текста и графичното оформление. Не бях се замислял за бройката. Ако са повече жени, мога да направя група и дори отстъпка.
Ха, имал ми доверие за това. Щото откак остави Уини на Ники от втория етаж да я гледа, докато той отиде при папата, а Ники се напи в кварталната бирария, прибра се и забрави кучето там, а Гюро, кръчмарят, видял плочката с телефона на нашийника на кутрето и му се обадил да си прибере кучето, точно докато Мимчо бил на панорамна обиколка с автобус на нощен Рим, вика, че доверие на мъже повече никога! Е, като си в Рим, прави като римляните! И минаващите италианци с уважение гледали нашия пътешественик, общуващ си на крещящ български с изтрезняващия Ники от открития втори етаж на туристическото бусче. Мимчо спазва обещанието си и и дори на мен не ми оставя да гледам вироглавото териерче. А аз дори не пия!

Няма коментари:

Публикуване на коментар