понеделник, 6 март 2023 г.

Мъск, а!

 

Тамън се нагласих да дремна след поредна бурна сутрин и кутрето айде сигнал да излиза. Хич не се съобразява ни тя, ни котката, само рибите си кротуват. 

Правим си закуска, след неколкодневен грип и температура за пръв път огладнявам. Включвам фурната, дето само аз знам кое как е свързано, то и пиктограмки да имаше, няма се оправи човек, ама и те се изтриха от един агресивен препарат, дето от тенджера гевгир направи първия път като го ползвах. 

Тамън отивам за хляба и баам - приземявам се в хола!

Едното диване повърнало.

Докато се свестявам и чистя, същото диване ми задигнало колбаса. Вече колбас  оставям върху подправки над мивката, там още не е краднала. 

Е, оставила половин слайс, дето му викат....останалото повърнала. Това вече, като отидох да вадя сандвичите.

Викам не на мене тия да се ядосвам сега и пускам концерт.

Обаче не и на съседите тия и намалявм до приемливо за моят загуба на слух ниво.

Кучето вика - ей, дигае се! Искам да подуша кво става навън, я кво слънце, ти тука концерти, концерти по тъмно, мой човек! 

Е, как на блондито да откажеш!

Тамън излизаме от асансьора и аха пак да се приземя аварийно! Препъвам се в апаратура!

Дееба!

Станция за старлинк!

Мъск, кароконджул такъв! Знаеш кога ми е рождения ден! Що избързваш! 

Аа, получил си колета!

Верно така, пратих му колет скоро и съм забравил.

Алоо, белоградчишките скали...

С Илко се запознахме преди доста време, на едно парти. Уиноната ни запозна, черпих го ракия и като тръгна една приказка...обикаляхме барове, клубове и осъмнахме на плажа.Не знам аз ли му харесах, ракията, дето носех ли...То и Мик Джагър и стана голям фен, и вика, след концерт ме рехабилитират с тая чудесия! Я прати и още двайсе кила мас!

Пича е бил три пъти на гости, веднъж на прасе го карах и на ракия. 

Редовно играем домино, ама веднъж така дръпна...срам!

То тогава се прецака нета и още вика, че нарочно съм дръпнал шалтера. 

Не съм!

Нещо се нервира и звъни по телефона: С човек в Африка по-лесно става видеоконферентна връзка, отколко с теб, а мани тая печка и ела да си седнем на ракия! 

Научих го, че веднъж седмично вкъщи има айран  байрам. На таратор нещо не се радва, ама салатите, дето си ги измислям сам поне им харесва щурите имена! Следващата на него ще кръстя! Нема само гретка да си има салата и почетено името и. За справка виж историйката за салаткта гретка и бирата тунберг https://101vitamin.blogspot.com/2019/09/blog-post_29.html

Вече отвори айварнджииница у Хотърн, калифорния, сега иска да правим заедно гигайранзжийница в Токио, командирова даже японец да ме учи на език и бизнесетикет!

 А тогава тамън му правех бърз курс български рок и поп от моето тийнейджърство! 

Много му харесаха няколко песни  и вика пращай тая плейлиста за айпода!

Голямо съвпадение стана. Като за пръв път дойде у гетото, се запуши тръба на мивката и аз го пратих с кучето до магазина една спирала за канали да земе.

Ама забравих да му кажа, да не минава покрай циганите.

Кучето у конски лайна се овъргаляло, та псува в банята, псува, ама я изкъпа блонди!

На прибиране от кеф днес аз я опуснах свобдно и тоя път аз ще я къпя.

То, до рождения ден има време, ама подпукал работниците бързо да действат! Явно ще се пие днеска, хич не му пука за часова разлика и къде се намира в момента!

Само забравил тампони за колата да сложи, обеща. 

Веднъж го возих, на връщане вика дай да покарам малко тая чудесия, имах подобно в колежа, и то с ръчни.

И фана, че заминали тампони на стабилизиращат ащанга, и скоростната кутия!

Вика, прати номерата на частите, аз ще ти ги направя, по мои спецификации.

Веднъж се фана на бас и загуби...сега не питайте що у космоса изстреля кола!

Немало как Мимчо Джамбазчето да му бръкнел у софтуера!

Вече знае, че тука страната на чудесата и на басове не се лови!

Много се смя на Илиенци като разбра как се казва  един нашенски унивърс инструмент, та му купих и гравирах с лазер. Закачи си я на стената със семейните снимки със селфи с мен и продавача. Човека изобщо не разбра що чужденеца се хили така! 

Вика, на редизайн това ще е новата емблема и на анимация ще я сложа по таблата!

Айде, че звъни вече!

...е кой ще помогне с изработка на картичка за осми март!











Няма коментари:

Публикуване на коментар