четвъртък, 23 декември 2021 г.

СЕНЗАЦИОННА НОВИНА!

ексклузивно! само на сайта 101новини 


Приятели
ЛЕКАРИТЕ ИЗУМЕНИ!
Репортер на сайта 101новини, пратен да провери предпразничното натоварване и готовността на звената за бърза, спешна и неотложна медицинска и психиатрична помощ попадна на материала на годината!
На човек-феномен се натъкнаха дежурните в института за спешна медицинска помощ. При приемане на пациент с остра болка в поясната област в зоната на левия бъбрек д-р Геновева Рентгенова изпада в шок! Първо решава, че апаратурата се е повредила и е жертва на предпразнична шега от колегите, но след смяна на апарата за образна диагностика и отново същата картина, представите и за анатомията и функционирането на човешкия организъм се преобръщат!
"Не съм вярващ в паранормалното и конспиративните теории! Но видяното ме кара да се съмнявам в здравия разум! Мой колега, каза че ще си скъса дипломата, ако това е истина! Чувала съм, че котките имали девет живота. Но пред очите ми имаше пациент с девет черни дроба!"
По време на интервюто човекът се представя като като Кире Автомато, жител на град Перник, 57-годишен, по професия охранител на местния МОЛ.
- Защо попадна тук?
- Сецнах се кат требеше да дръжим прасето на свато. И те така, женската момичка на сваата че одеше у градо и ме докара! Много болеше, а я съм се на винкел сгънал.
- Някакви проблеми със здравето.
- Баш никогаш не сум имал. Само у казармата зъб ми вадиа. Я не смеем на докторе! Сага обаче са предадох. Оно много болеше, викам - че се мре!
- Как си сега?
- Е па я съм добре, тизе ка си!
- Благодаря, добре!
- Булка имаш ли, нещо слабичък ми се видиш, ей го женското, иде от колата да ме прибира, ма за женене станало!
- Пийваш ли си?
- Не се фалим, нема и се оплака! Те тука даже ма черпиа некъв коктейл, ма на игла го турия! Викам си -женска работа, коктейл, да си заплакнеш ченето. А едно лееко ми стана! По-често требе да дооождам тука! А я виж тааа запалкя, че не моем си запалим с нея!
 
- Това е юсб памет!
- Ако! От колата на момето е зех, турила я у радиото, да и се невиди! Да имаш ти огънче!
- Заповядай! Разбрах, че те викат Автомата. Откъде така?
- Аа, оно излезна зето кат се връна от америката и ни води на бар. Те там наредили на адна дъска едни маненки чашета, викат - пиеш, туряш чашето тука и зимаш другата. Я ги гътнах сите, ма свършиа и питах за още. А бармана вика 30 шута, като автомат си. Тамън да го пернем и ме спреа, оно не искал да ме рита, за малко да го тепам! И те така тръгна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар