сряда, 5 юни 2019 г.

след заплата...



пробвах феромони...
не питайте защо и с каква цел...
действат, бе!
верно, има страничен ефект, по-скоро е основен и единствен...напръсках се на работа...и събрах всички шефчета около мен моментално. дохвърчаха от къде ли не...
един колега не вярва и ми вика "те и бездруго са те нарочили, ти си като гръмоотвод, до тебе някой гол да се съблече, няма да го забележат! стига с тия глупости...феромони...ха!"
продуктът още не е патентован, направен е от мой съученик, гений в химията на забранените субстанции, ако ви трябва нещо нелегално, в бутикови серии или промишлени количества - търсетее Менделей.  верно така се казва по лична карта, ама ги има няколко, и всичките истински! ...той е човекът...
само Гешев ако знае кои са му били клиенти!
бивши негови колеги са споделяли, че е можел да стигне и до нобел!
от известно  време работи във фармацевтична компания, верно, склададжия е...а е специализирал в Принстън!
работеше в БАН дълго време, преди да "преоткрие" себе си...сега казва, че електрокарът го прави щастлив, а химията вече му е само хоби, поема поръчки, ако профука повече пари, отколкото изкарва легално, или ако сам реши да експериментира...а можеше милиарди да изкарва, само като продава патентите...
пише и книга.
казва се "дзън, или изкуството да бъдеш вечно без пари, независимо колко изкарваш"
"синтетичните" феромони са си негова идея, ма така и не ми каза това, със шефчетата, нарочно търсен ефект ли е, или провал.
...дължах му пари...как да откажа "доброволчеството"!
та, сега търся доброволец за контролен опит...да видим дали и при него ще действа така...хонорарът е само почерпка!
а аз тая вечер съм господин за една нощ, щото са превели парите...ако изтрябвам на някого търсете ме в един от двата квартални стрийптийз бара, дето знам, ма не съм влизал досега...
а утре се прибирам при люлинския малък слон от странджа.
 ако не стигне заплатата, дали мога да си отработя с миене на чинии и почистване, или само ще ме пердашат?
та, ако ви звънне телефон по никое време...може да съм аз...
или ще търся компания, или пари.
в най-добрия случай- и двете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар