неделя, 16 февруари 2020 г.

още една форумна историйка...


Докато търсех индикаторна лампа за фурната в интернет за пореден път се убедих, че отговори на много въпроси се крият в популярен наш женски форум.Третият резултат ме прати там. Можеш да намериш информация както за коя бърсалка за под  е най-добра, разнообразни стоки и услуги, та до физика на субатомните частици. Понеже и аз имам куче се зазяпах в тази тема:
„Момичета, помагайте. Много се притеснявам. Някоя да знае дали има специалист, като онзи, говорещият с кучета. За София става въпрос. От известно време моето куче се мисли за катерица. Опитва се да яде жълъди, непрекъснато носи вкъщи и ги заравя под чаршафа. Иска да се катери по дърветата. Ами ако успее и все пак не издържи  на ловджийскитеси истинкти и докопа някоя катеричка? Не мога да гледам кръв и такива неща! Краде и от купата с плодове в хола, вече не ще кучешката храна, а ми напада и чиноята и боджи-герито. Ох,не знам вече какво да правя! Опитах се да говоря с нея, но хич не иска да слуша. Ето, снощи не издържах и  и крещях ”ти си куче”.  Никога не съм и крещяла. Друг път, като и се скарам, си свива опашката и ме гледа гузно. Сега се врътна демонстративно, избяга от стаята  и се върна с брошура в устата, и ми я метна в скута. Някаква Константинополска конвенция. В нея пишеше, че има различни видове животни, и всяко има право да се самоопределя като каквото си поиска. Дали сега ще се опита да ме съди? Трябва ли ми адвокат?
А тази сутрин намерих книга в кревата до главата ми. Някой си доктор Слок  -  „Грижа за кутрето и малките животники”.
За доктор Дулитъл знам, но кой е този?”
Всичко май започна след като гледахме „Ледена епоха”. Там имаше животно, което се мислеше за друго, но беше отгледано от родители от друг вид. Верно, и на мен понякога приятелят ми ми вика Катя катерицата. Дали не е заради него? Те не се харесват и понякога ми е много тъжно и тежко.
Ох, как се надявам и всичко това да е временно. Но скоро тя ще влезе в пубертета и не ми се мисли какво ни чака!”

Няма коментари:

Публикуване на коментар