събота, 12 март 2022 г.

глупости light 5 или ешперадорш хер кер

 Моят добър приятел Шевко циганина ми прати снимка и малко инфо за негова нова връзка. Звучи ми сериозно...контакт с друга раса...дали е застрашено човечеството?

От години си мечтая за контакт с някой от жълтата раса. 

Ее, илиянските някак не ги включвам. 

Всъщност веднъж общувах с истинска японка, живееща в София. Тя беше доброволец в католическа благотворителна организация. След доста закупени от нея с лични пари консерви русенско варено, тя не знаеше все още какво е това и това и каза. Десетина човека се опитваха да и обяснят. 

Забавно!
Един полезен съвет вметвам – ако сте на непознато място, и се загубите, а джипиес в момента не става по някаква причина, запазете спокойствие! Изчакайте първата група японски туристи, и, просто ги следвайте до познато място!
Работи, проверено!
Ето я и моята нова приятелка. Тя е от планета, чието име ми звучи като ешперадорш, но името и звучи някак немско, хер кер или обратното.
Просто се материализира, докато гледах един от няколкото ми любими доктори.
Д-р Кой...истинският, не римейка!
Все още не мога да разбера това създание има ли пол. Май с електричество се храни. Засега се проучваме взаимно. Тя/някак по-романтично е да „тя”/ или мълчи дълго време, или издава продължителен монотонен рев. 

Аз се опитвам да я разхождам в такива моменти, май на двамата се отразява добре, ако не си въобразявам.

 


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар