вторник, 15 януари 2013 г.

Да препикаеш медиите



Да препикаеш медиите
Този материал може да съдържа обидни, хейтърски, сексистки, религиозни и етноелементи, както и да е написан неграмотно
Напоследък все повече се чувствам като куче. Като видя нещо, маркирано като интересно, искам и аз да го препикая! Искам да протестирам, искам и имот край морето, искам да съм тайният тотомилионер. Искам да играя, искам да ме погалят, искам да подуша и да близна   /червена точка/,  накратко – искам да искам!
Аз не съм журналист, и никога няма да бъда! Аз не съм расист, и никога няма да бъда, но нека някои племена да си знаят мястото в историята и обществото! Аз не съм перничанин и никога няма да бъда! Аз не съм политик и никога няма да бъда! Аз не съм пенсионер, но най-вероятно също никога няма да бъда!
Наскоро тийнеджъри се опитват да ограбят златарско ателие. Резултатът – жената на собственика „възпитава” единият с дилафа. Че образователната система е в срив, да – така е! Но тия „деца” са много добри и активни във всякакви социални медии и пространства и дори имат повече приятели, отколкото котролни и изпитвания за целия си живот. За изгледните филми да не говорим… Та тия екземпляри не знаят ни един виц за евреи, арменци и т.н. а са хванали оръжие и са тръгнали да изкарват от лесните пари!
Тук вече говорим за обща култура…
                Къв е тоя Левски бе!
Няма да се спирам на етническата принадлежост на собственика на ателието.
    Френски спецекип се проваля при операция за спасяване на заложник. Мили боже, тия командоси и край български села би/я/ха се провалили. И Чуждестранният легион е взел страшно много да запада. Време е френските националисти/май по ще им отива да са нарцисисти/ да вземат нещата в свои ръце и да пускат повече бели в армията, вместо да протестират срещу гейове. Ако и там техните политици са като нашите, дупе да им е яко!
Някой протестира ли срещу лесбийките?
  На Лейди Гага и се цепнал сценичен латексов костюм на Версаче, на сцената, естествено, там където се цепят панталоните, и то в момент, в който е с гръб към публиката! Това потвърждава старата ми теза, че звездите са по-хубави без грим, или изглеждат по-добре там, където не слагат. Друг е въпросът, че Шер стои на сцената най-добре с гръб, защото фронтално стряска хората.
 Представете си една Лайза Минели с пластични корекции. Чарът и моментално би се изпарил. Харесвам Лайза, но промени ли си визията – бърка! Представям си Стив Бушеми с купчина пластики – ще замяза на Маколи Кълкин и любимия актьор на бр. Коен и Тарантино ще е някой друг с характерна визия!  Ало, Холивуд, обичам го Бушеми, ако бях продуцент бих събрал Стив и Лайза да си партнират!
Тук трябваше да има снимка, която показва къде зимуват котките, но поради технически причини, а имено изчезнал телефон на 14 януари, следобед в Била, бул. България публикуването на снимката се отлага. Възнаграждение в размер на 100 лв, може и по куриер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар